Felszabadulás a Bennünk rejlő elfojtott érzelmek alól

 

Nem vagyok az a típus aki sokat fecseg és bő lére engedi a kommunikálást.Szeretném egyszerűen tömören összefoglalni amit tapasztaltam a kezeléseid kapcsán.Az első vonzódásom abból eredt, hogy az Egyszerűséged és a Tisztaságod “kiabál”Rólad.Számomra ez sokat jelent./A Szeretet nem kérkedik!/A kezelések alkalmával,megtapasztalhattam benne lenne a csodálatos Energiában amit közvetítesz.Ezekben az Energiákban,megtudott mutatkozni a bennem rejlő,eltemetett,megtagadott érzelmek ,amik végre felszínre törhettek.A kezelés utáni három nap,folyamatosan éreztem ahogyan rendeződnek bennem az Energiák.Ezek nem csak érzelmi átalakulással jártak,hanem testivel is./pl.hasmenés…Időről-időre erősebbé,tudatosabbá válltam.A magam részéről nagyon hálás vagyok Minden Égi Erőnek,Minden Földi Erőnek,Néked István,hogy segítséget kaptam a fejlődéshez,ami közelebb segít Istenhez,Önmagamhoz.

Mindezért Álldjon meg Úr!😇🙏❤️

Hálám és Köszönetem MINDENért!😊 Mária 


Bejelentkezni kezelésekre vagy távkezelésre illetve festményrendelésre a testszellemlelek@gmail.com -on lehetséges! 

Megjegyzések