Egy nyugalmakkal teli élet felé ......

 

kép:pinterest


2019-ben találtam rá Istvánra egy este amikor nem hagyott nyugodni egy gondolat.

Akkoriban erőteljesen a keresés időszakában voltam spirituális értelemben.

A kislányom világította meg számomra ezt az utat, hogy figyeljek arra is, ami a szemnek láthatatlan. Születése után találkoztam sok emberrel, aki vagy látó volt, vagy gyógyítónak titulálta magát, de azt éreztem még nem érkeztem meg, nem találtam meg akit keresek.

Istvántól először egy angyalkártya csomagot rendeltem, amit napi szinten használtam, majd megérett bennem a gondolat és személyesen is felkerestem, először nem magam miatt, hanem a lakásunk tisztítása miatt, ami gyökeres változást hozott számomra, számunkra.

Tudtam, hogy megtaláltam, akit kerestem. Megismertem egy őszinte, egyszerű, tényleg nagy tudással és képességekkel rendelkező embert, akinek feltehettem a kérdéseim, és mindenre kaptam választ, jelenléte végtelenül megnyugtató volt.

Ekkor kezdődött meg az a folyamat, amikor hosszú idő után elkezdtem igazán magammal foglalkozni, István tanácsára, amikor elmondta miket lát velem kapcsolatban, milyen oldásokra lenne szükségem.

Szembe néztem gyermekkorom sérüléseivel, édesanyámmal való kapcsolatommal.

Egy nagyon hosszú, sokszor fájdalmas, sok felismeréssel teli folyamat volt ez.

Mostanra tudom azt mondani, hogy édesanyámmal való kapcsolatunk letisztult, nincs bennem harag, létrejött egy egészséges szülő gyermek kapcsolat.

Anyukám sokáig nem tudta elfogadni, hogy felnőttem, erős függőség volt a részemről felé és fordítva is, mindennapi szoros kapcsolat még akkor is, ha nem minden nap találkoztunk személyesen, ugyanakkor amikor találkoztunk idegesített, irritáló volt a jelenléte, de nem tudtam megmondani pontosan miért.

Sokáig észre sem vettem ez mennyire nem egészséges már, mennyire nem tesz jót a párkapcsolatomnak sem, nekem sem.

A tisztítások során szépen lassan elkezdtük oldani ezeket a blokkokat, és egyre nagyobb felismerések jöttek, amik először mindent a feje tetejére állítottak, kavarogtak az érzelmeim, majd egyensúlyba került bennem és körülöttem is minden.

El tudtam engedni nagyfokú megfelelési kényszerem, a sok indokolatlan idegeskedést, a mindennapi történések túlagyalását. Egyre jobban kezdtem megismerni önmagam, hallgattam az intuícióimra.

Jellemző volt rám alap szinten egy feszültebb, idegesebb állapot, ami szépen lassan kezdett elcsendesedni.

Elkezdtem őszintén hinni, bízni a segítőkben, az angyalokban, mindennapjaim részévé vált, hogy imádkozzam.

Festményt is rendeltem Istvántól, aminek hatására még erőteljesebben jöhetett létre az égiekkel a kapcsolódás.

Időközben férjem is elindult ezen az úton, sokáig csak megfigyelte a változást, amin keresztül megyek, végül úgy döntött ő is szeretne ennek részese lenni, egyrészt a kapcsolatunk javítása miatt, és önmaga miatt.

Mindketten rengeteg sérelemmel, blokkal éltünk, ami kihatással volt a párkapcsolatunkra is.

Őszintén elmondhatom, aki most ül itt velem szemben, már nem ugyan az az ember, aki egy évvel ezelőtt volt.

A kapcsolatunk is jobb irányba indult el, korábban azt hittem nem biztos, hogy érdemes már dolgozni rajta, lehet, hogy nem egymás mellett van a helyünk, most mégis azt érzem meg kell adnom az esélyt.

Jobban, többet tudunk kommunikálni egymással, már nem csak egymás mellett élünk, hanem közelítünk egy olyan közös út felé amikor az ember azt érzi megérkezett.

Ezen még sokat kell dolgoznunk, de István nélkül valószínűleg már nem ülnék itt vele egy asztalnál a közös otthonunkban.

Azáltal, hogy lélek szinten végbe mentek ezek a folyamatok bennem, miután életmódot is váltottam István tanácsára, elképesztő gyorsasággal sikerült átalakítanom azt a testet, amiben nem éreztem jól magam, amire azt mondtam mindig is, hogy ez nem én vagyok. Fél év alatt sikerült leadnom 20 kilót, gyakorlatilag minden nehézség nélkül és azt kell, hogy mondjam egyre jobban élvezem és már nem is szeretnék úgy táplálkozni ahogy régen.

Az életem részévé vált ez is a lelki élet mellett.

Letisztult és kiteljesedett a női oldal bennem, bízom magamban, a megérzéseimben, az érzéseimben, szeretem azt, akit a tükörben látok, szeretem, hogy lelkileg is és testileg is egy egészséges mintát adhatok át a gyermekeimnek, szeretem magam.

Nagyon hálás vagyok mindenért, amiket megtapasztalhattam mind a kezelések során, mind az életben általuk.

Én sem lennék most az az ember, aki ezeket a sorokat írja.

Folytatom az utat és hiszek a csodákban és a további pozitív változásokban.

Köszönöm István! 

Zsófi 

Bejelentkezni személyes kezelésekre vagy festményrendelésre: testszellemlelek@gmail.com 

Megjegyzések