Égből kapott segítség ~ Gyógyulásom története


kép:pinterest

Istvánt Március elején kerestem fel avval a problémával hogy nagyon intenzíven hullik a hajam. Előtte sose volt ilyen betegségem, mindig inkább igen sűrű, hosszú derékig érő hajam volt. Semmi előjele nem volt, egyszerűen csak elkezdett hullani. Elmentem azonnal bőrgyógyászhoz aki vérvételt ajánlott mivel külsőleg semmit nem talált. De már megállapította hogy csomóban hullik, megjelentek a kopasz foltok és felírt egy kenőcsöt rá. Majd a vérkép után visszamentem és közölte hogy nem talált semmi komolyabb elváltozást így csak a kenőccsel kenjem. Majd csak nem akart abba maradni, mikor visszamentem az orvoshoz közölte hogy őszre ha így folytatódik a hajhullásom szinte teljesen kopasz leszek. Annyira kétségbe estem fogalmam sem volt hogy mit csináljak. Erre egy nagyon kedves közeli ismerősöm javasolta hogy próbáljak meg alternatív gyógymódokat is vagy energetikai kezeléseket, reikit vagy kristály terápiát stb…. Elkezdtem keresgélni a neten és megtaláltam Tóth István honlapját ahol nagyon sok írása jelent meg illetve részletes leírások hogy mivel is foglalkozik pontosan. Hát Ő ugye se nem reiki se nem kristály terápiával vagy egyéb ismert kezelés típusokkal, hanem úgy fogalmaznám meg hogy egy teljesen sajátos égből kapott vele született képességgel van megáldva. Bejelentkeztem hozzá és először egy állapotfelmérést kaptam Tőle. Na igen, az magában felülírt MINDENT! Ezt határozottan kijelenthetem! Ilyen részletes pontossággal még soha senki nem adott nekem tájékoztatást konkrétan saját magamról. Nem ismertem előtte Őt, nem tudott rólam semmit. Csak egyszületési dátumot kért és hangolódott. Mondtam magamba érdekes lesz hogyan is fogunk kilyukadni a hajhullásnál, hiszen ennyit mondtam Neki hogy evvel a problémával keresem meg őt. De semmi többet! Pár perc utána elmondta a fél életemet és hogy milyen lelki blokkokat hoztam karmikusan magammal előző életeimből illetve elmondta ezeknek a gyökerét is, de mondta hogy a hajhullásomhoz semmi köze ezeknek a blokkokhoz mivel energetikailag vagyok nagyon összeszennyezve plusz rendszertelen életmód stb… Tehát ebből az életemből hozott a jelenben összeszedett problémáról van szó. Nagyon kíváncsi voltam, hogy az alig maradt hajamból mit fog tudni kihozni és mi lesz az eredménye. Természetesen tudtam hogy nem egy alkalomról lesz szó. De kezdésnek megcsináltuk a teljes energetikai tisztítást és sejtszintű regenerálást. Majd ezt követve egy hónap múlva visszamentem a második alkalomra, s így ment még pár alkalom körülbelül 4 volt összesen. A csoda megtörtént! Már a másodiknál is látszott a hajamon hogy kezd vissza nőni de a negyedik alkalom után teljesen intenzíven nőt, dúsult és a kopasz foltok helyén is elkezdett visszanőni a hajam. Mostanra október elejére meg teljesen mintha nyoma se lett volna a hajhullásomnak. Visszamentem a bőrgyógyászomhoz és közölte hogy csoda történt mert a kihullott kopasz helyeken általában sosem vagy csak nagyon ritkán és hosszú orvosi kezelések után is csak minimálisan szoktak eredményeket elérni. És azt mondta a Doki, hogy bármit is csináltam abba ne hagyjam mert szenzációs eredményt értem el ilyen rövid idő alatt ennyi hajveszteségnél. Viszont Istvánt ismerve közölte hogy megoldottuk a problémát és nem kell e miatt tovább járnom. De én úgy döntöttem hogy havonta, másfél havonta/alkalom „megajándékozom” magam egy kezeléssel! Azóta nem csak a hajam egészséges és nyoma sincs a hajhullásnak, hanem a rengeteg energetikai kezelés által javult a mozgásszervi panaszaim, csökkent a koleszterinszintem, a vérképem tökéletes, sokkal fittebb és erőteljesebb vagyok és ami még érdekes hogy nőtt az akart erőm és azóta oldottunk a lelki problémáimra is és több területen javulni látszik úgy általánosan minden. Az életminőségem! Végtelenül Hálás vagyok Istvánnak és az égieknek, hogy segítettek Őt megtalálni és megoldani egy ekkora horderejű dolgot ilyen rövid idő alatt! Sose adjátok fel! A csoda úton van felétek! Bátran ajánlom Mindenkinek mert nagyon komoly betegségeket fordított már vissza István! A képessége maga a Földi csoda!

Anett

Megjegyzések