A hazafelé vezető úton

 
kép:pinterest 


2-3 évvel ezelőtt egy éjjel kértem a Teremtő Atyát hogy segítsen,tegye elém

azt a tisztaszívű tisztalelkű gyógyító lelket aki tud rajtam segíteni.Ezt majd egy 

évig minden este kértem Tőle,s egy nap az egyik közösségi oldalon megpillantottam

Tóth István spirituális festményeit,s szinte egyből tudtam hogy igen Ő az aki tud rajtam segíteni.

Nagyon hálás vagyok a Teremtőnek ezért.A kapcsolat felvétele után,össze is írtam hogy életem mely területeire szeretnék festményt rendelni Istvántól.Mivel tudtam magamról hogy egy nagyon sérült lélek vagyok,így első körben 8 db festményt rendeltem.Felsorolok párat hogy mire is kértem: szívcsakra,apa s anyai oldal,dohányzásra,bőrbetegségekre,kényszerbetegségre,ikerláng pár bevonzó.A tisztítások gyógyítások el is kezdődtek,hozzáteszem rengeteg negatív energia volt rajtam,ezt a múltbéli traumák s rossz döntéseim okozták egyrészt,s olyan mélyre süllyedtem hogy dolgozni nem tudtam,aludni sem tudtam,tele voltam félelemmel,pánikrohamok törtek ki rajtam,féltem az emberektől,féltem mindentől és sokat "harcoltam" démonokkal stb... A sötét oldalas energiákat is elkezdte tisztítani rólam István.Nagyon sokat sírtam,zokogtam eleinte a tisztulások alatt.Volt hogy gyógyítás közben is zokogtam nem egyszer,kb úgy 1 évig tartott,nehéz volt nagyon,de nem adtam fel.Amikor István gyógyítót s közben zokogtam,akkor az Égiek egy számomra ismeretlen s mégis ismerős illatanyagot tettek az orromba,ez az idegrendszer megnyugtatására volt hatással.Egyszóval csodálatos Égi megnyilvánulásokban volt részem.Hála és köszönet Istvánnak s Minden Égi Segítőnek.

Későbbiekben még rendeltem 2 db festményt,majd végül egy utolsót.Így összesen 11 db festmény vesz engem körbe nap mint nap.Ezekből 1 festmény egy nagyon erős gyógyító Szent kép,ami nagyon sokat segít.Pl.már nem zokogok annyit,sőt van hogy 1 hét is eltelik úgy hogy nem sírok.Sokat tisztultam az elmúlt 1 másfél év alatt,pl már több mint egy éve nem dohányzom,megszűntek a nagyon gyötrő félelmeim,pánikrohamaim,s már merek emberekkel is beszélgetni.Az Égiek bíztatnak hogy merjek élni,nagyon sok támogatást adnak.Hozzátenném mindehhez azt,hogy még a legelején fogalmam sem volt hogy miből fogok tudni festményt rendelni Istvántól,s hogy hogyan fogom tudni fizetni a gyógyításokat tisztításokat,mert ugye akkor nem volt munkahelyem.

A családi házunk lett eladva mert a nagymamám sajnos elhunyt,így tudtam igénybe venni István segítségét.

István az életemet adta vissza,amiért nagyon-de nagyon Hálás vagyok Neki.

Bárki aki úgy érzi segítségre van szüksége élete bármely területén,akkor bátran keresse Őt,mindenben tud segíteni.

István,mégegyszer nagyon köszönöm,köszönöm hogy Vagy! 

Szeretettel: Melinda 

Bejelentkezni személyes kezelésekre vagy gyógyító festményrendelésre: testszellemlelek@gmail.com 

Megjegyzések